FANDOM

Żywy LasEdytuj

Aby dostać się do żywego lasu trzeba porozmawiać z GM w Burzowych Górach. GM wpuści nas tam kiedy porozmawia z nim lider przynajmniej 2 osobowej grupy. Kiedy wszystkie warunki są spełnione GM przenosi nas odrazu na 1 piętro.

PiętraEdytuj

  • Piętro pierwsze

Aby dostać sie na to piętro trzeba być uzbojonym w pieczęć ponieważ bardzo łatwo można stracić postać aż do odbugowania na stronie. Na pierwszym piętrze musimy ubić Zdeformowanego Metina. Kiedy metin zostanie zniszczony zostajemy automatycznie przeniesieni na piętro drugie. Bardzo łatwo na tym piętrze dropnąć Diamentowe Amulety oraz Pazury Wilkołaka.

  • Piętro drugie

Na drugim piętrze musimy ubijać potworki aż nie wypadnie nam Leśny Pierścień. Jest to najgorsze piętro gdyż z dropieniem pierścienia może zejść się nawet 20 minut. Osoba która dropnie pierścien musi aktywować go po czym każdy zostanie przeniesiony na piętro trzecie. Na tym piętrze można dropnąć bardzo dużo Trujących Igieł.

  • Piętro trzecie

Na piętrze trzecim musimy zabić 75% respu Morderczych Pnączy. Po zabiciu 75% respu zostajemy automatycznie przeniesieni na piętro czwarte. Na tym piętrze są najmocniejsze potworki więc gracze bez przygotowanego eq i bez buffa nie mają na nim szans. Możemy na nim dropnąć Magiczne Nasiona lecz nie jest to takie łatwe, ponieważ nie dropią one tak szybko.

  • Piętro czwarte (Boss)

Na ostatnim piętrze znajdziemy Morderczą dżdżownice która nie sprawia największych problemów ponieważ jest to dość słaby boss. Aby ukończyć to piętro i jednocześnie dungeon musimy ubić dżdżownicę. Po zabiciu jej cała grupa zostaje wylogowana po 20 sekundach z dungeonu.

Mini MapaEdytuj

Indeks3243

PotworyEdytuj

Indeks2
Mordercze Pnącze
Edytuj

Drop:

  • Magiczne Nasiona

Piętro: trzecie

Inne:

  • Zatruwa
  • Działający Bonus: Silny przeciwko Potworom

Indeks4
Zdeformowany Wilkołak
Edytuj

Drop:                                        Edytuj

  • Pazur Wilkołaka                     
  • Diamentowy Amulet

Piętro: Pierwsze                     

Inne:

  • Efektywny Bonus: Silny przeciwko diabłom

Indeks3
Zdeformowany Krokodyl
Edytuj

Drop:

  • Diamentowy Amulet

Piętro: pierwsze

Inne:

Indeks434
Edytuj

Zdeformowany MetinEdytuj

Drop:                                  

  • Nie posiada dropu       

Inne:                                  

  • Respi wszystkie potworki występujące na Burzowych Górach.

Indeks234
Mordercza Dżdżownica
Edytuj

Drop:

  • Korzeń Rośliny

Inne:

  • Respi od 1 do 3 Morderczych Pnączy co około 5 sekund