FANDOM

Sura
Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii.

Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.

FATAM (Weapon)- posiada cechy wojownika body, oraz mentala. Specjalizuje się w walce w zwarciu. Posiada tylko 1 skill dystansowy (rozproszenie magii). Przy buildzie full exp jest najlepszą maszynką do expa w świecie Metina. Weapon może być też dobry w PvP (i to nawet bardzo), ale dopiero na wyższych lvl. Mimo iż w opinii większości graczy Weapon jest bardzo zbugowany to nie ulega wątpliwości, że jest profesją bardzo ciekawą.

Zalety :

Można łatwo dostosować go do własnych potrzeb. Możesz mieć Weapona z którym w expie żadna inna profesja nie może się równać jak i mistrza duali

Najlepszy stosunek siły do wytrzymałości

Wady :

Na niskich lvl Weapon jest dosyć słaby. W expieniu jest jeszcze całkiem dobry, ale w PvP jest tragicznie. Jednym słowem- klasa która rozkwita na wyższych lvl.

Duża utrata many z powodu czarowanego ostrza.

Czarna Magia (BM)- Mistrz PvP. Profesja nastawiona na walki z innymi graczami. Żadna inna klasa nie ma tylu skilli ofensywnych co właśnie BM. Największą wadą BM jest dosyć słaby exp w porównaniu z wyspecjalizowanymi w tej dziedzinie innymi klasami.

Zalety :

Mistrz PvP

Satysfakcja z wbicia kolejnego lvl

Wady :

W expieniu przegrywa z wojownikiem czy Weaponem

Duża utrata niebieskich potów ze względu na mroczną ochronę.